En långpromis på Sörmlandsleden 1 maj

1 maj tog jag mina stavar & Sheltieligan såklart på en promis bla på Sörmlandsleden. Vädret var nästan på topp...Men bäst av allt var att vi inte mötte ngn vandrare;) Visst risken är inte sååå stor men men...Skönt att bara kunna ha hundarna lösa hela promisen:)
Å NIX dom jagar inte vilt! Å NIX dom stör inte djurlivet annan än att dom till & från skäller så in i bövelen....Å visst det kan vällan vara störande, men dom tysnar ganska kvickt;)
I dag badade Breeze för första gången i år....Plums så var hon i...
Tyvärr så plockar jag fästingjävlar nästan dagligen:( SNART måste jag bestämma vad jag ska ha för skydd på dom....
 
Sheltieligan
 
Breeze
 
Milloo
 
Trizz
 
För dom som är intresserade & bor i "närheten" så kommer det även detta år bli gemensamma hundpromisar på Sörmlandsleden:) Återkommer med inbjudan....Men vill du vara säker på att INTE missa när det blir, skicka ett mail till mig så får du en inbjudan;)
Numer finns det även en FB sida med temat Hundpromenader i Södertälje, så bor du i Tokstan gå gärna med i gruppen:)
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0