My & Blåndie dubbelnollade på agilitytävlingen i dag!!!

ÄNTLIGEN var det dax att få träffa "min" Blåndie:) Å allra BÄST jag skulle få se två KANONLOPP!!!
I Hopp 1:an NOLLADE dom & kom 2:a & tog därmed deras första PINNE!!! Tjohooo!!!!
 
Grundsten´s Bästa Blåndie "Blåndie"
 
Sedan var det dax för Agilityklass 1 & återigen ett KANONLOPP!!! Dom NOLLADE & fick sin första PINNE även i Agility 1 :an!!!!
 
GRATTIS My & Blåndie till dubbelnollorna & PINNARNA!!!
 
My & Blåndie:)
 
Hopp klass 1 medium: 0 fel tid 23.95, Ref tid 34 sek Plac 3/30 Banlängd 107 meter  PINNE!
(Den som vann hade tiden 23.94!)
 
Agilityklass1 medium: 0fel Tid 31.09, Ref tid 51 sek. Banlängd 146 meter. Plac 3/35 PINNE!
 
Kan lova att det känns så himla himla BRA i en uppfödares hjärta när det går så rackarns BRA för sin uppfödning:) Vet inte vad som känns bäst  i dag?! Men å andra sidan så spelar det ingen roll...för det känns BRA på allra Bästa sätt....Jag NJUTER!!! Å så har jag deras lopp på film som jag kan titta på sååå mycket jag vill "leeer"
 
LYCKA till My & Blåndie på kommande tävlingar! Jag håller tummarna för er:)
 
Njut av era hundar!
 

Kommentarer
Postat av: Margita Jonsson

Grattis till fina resultat..Förstår dej marie så väl, att som uppfödare få se sina avkommor fått toppenbra hem som dessutom stimmulerar vovvarna på det bästa och kärleksfullaste sett..Det är kan jag tänka gör att du vill fortsätta att föda upp dessa vackra duktiga hundar.

2013-03-23 @ 19:45:39
Postat av: Marie G

Tack Margita, ja det är underbart när ens "valpar" hamnat rätt:)

2013-03-24 @ 11:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0