Min Rallyprins fick 98 poäng & kom 2:a

Tjohooo vilken DUKTIG RALLYPRINS jag har i min Milloo!!!!
 
På Rallytävlingen 10/3 slog han & jag till med 98 poäng & kom på delad 2:a plats!!! Vilket betyder att även Milloo nu kan titulera sig med RLD N:)
 
Det enda som domaren Katarina Strömberg anmärkte på var att kopplet var sträckt (MITT fel) på två ställen:( Hon som vann hade 99 poäng...
 
 
 
Jag var SUPERNÖJD med våran bantripp! Han var med mig hela banan & bara ville jobba åååå han är bara för underbar min Prins:) Han fixade tom Sitt-Stå utan problem....det ni!
För innan när jag värmde upp så var det 50-50 på om han skulle fixa Sitt-Stå utan att sätta sig direkt igen...ja ja det fick gå som det går...& det GICK BRA!
 
Självklart fick Mille & tjejerna mycket gottit:) Mille fick mest det var han värd...
 
Avslutade med en toast & kaffe på läktaren med Maud, trevligt:)
 
Japp nu har Sheltieligan titlarna: (V)= Godkänt Anlagstest i Viltspår & RLD N!!!
Breeze har ox LP 1, Godkänt MH med Skott & RLD F
 
Funderar på OM jag ska köra både Milloo & Trizz i Rally fortsättning?!?! Hmmm måste tänka på saken...
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0