Leta & hitta promis

I morse på promisen så hade jag tänkt att "leta"/kolla/hålla utkik efter den kvinna som varit försvunnen i Södertälje en tid...Missing people ska återigen på Söndag kl: 11.00 ha en Skallgång här. Jag tävlar ju då & hinner troligen inte vara med:( Så jag har under dom senaste veckorna "spanat" både här & där, under & över...man kan ju slå två flugor i en smäll när jag ändå är ute & går...
 
OM det hade hänt mig så hade jag ju verkligen velat att alla som hade möjlighet skulle ställa upp...det kan ju faktiskt drabba en själv....
 
Förra gången dom hade skallgång jobbade jag...hjälpte dock till liiite genom att säga att dom inte behövde leta i våran "gång"...Men JAG vill hjälpa mera!!!
 
Men det enda jag hittade var en jäkla massa skräp!?!? Fick ihop en hel kasse på en ganska liten yta grr....
Tjänade dock 5 :- på några pantburkar...
Men satan vad lack jag blir när det ligger så himla mycket skräp precis överallt!!! För att inte tala om all hundskit!?!? Det var rätt nära en papperskorg för en gångs skull...
 
Däremot så kan jag bara säga att jag ÄLSKAR mina Ice Bugs:)
Ett himla BRA inköp!!!
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0