Har fått tag i 2 Boomer nätbollar i gummi!!!

Har lyckats med att få tag i två Boomer, nätbollar i gummi!!!
Gav INTE upp när det verkar som om man inte kan beställa dom....ringde då runt till olika butiker med dom flesta hade mellan & den stora..men dom blir för storas:( Hundarnas nosar fastnar i dom & det gillar verken dom eller jag...Men dom minsta, ja både xs & small funkar:)
Så därför blev jag SUPERGLAD när SEA i Kungens Kurva hade 2 små kvar & som dom la undan till mig!!!! Drog upp till dom & hämtade dom i går efter tävlingen...hittade också lite "äckel" godis till hundarna, sånt som dom verkligen älskar...:)
 
Men om DU hittar några av dessa bollar i ngn butik, KÖP dom gärna till mig:)....Jag betalar dom!!! Vill ju ha flera så att jag kan ha en i stugan, en hemma & så några i reserv:)
 
Tror att jag ska ta en tur & LETA efter den jag slängde bort, den kanske kommer fram. Om inte dyker den nog upp när snön smält:)
 
Carna med Russeltussarna, OM du hittar en Boomerboll i skogen är den nog min ha ha ha....
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0