Ännu en myspromis med hundaktivering

 I morse tog jag Äntligen med mig kameran, alldeles för länge sedan sist....Målet var att fota lite allt möjligt.
 
Bla så fick tjejerna "jobba" lite med bla balansträning..
Breeze
Trizz
Breeze letar godis i ett träd
 
Trizz letar godis
 
Milloo då? Jo han var med men han går helst för sig själv & luktar på alla dofter..
 
Hela Sheltieligan:)
 
Vi träffade även på Sus med sin Mitzi
 
Å lite pållar i hagen nere vid Ragnhildsborg
 
 
Kolla in det urklippta Hjärtat på rumpan...
 
Passade också på att TRÄNA lite Rally under tiden vi gick...
Många Snurrar blev det både för Breeze & Trizz:) Breeze körde jag både på vänster & höger sida + Snurren inåt.
Ganska BRA att ha hundar som gör det mesta för GODIS....Hade ju hela fickan full...
Även Mille fick jag till att göra några Snurrar, passade på när han gick bredvid mig...Han är ju en supertalang, min Prins:)
 
Det blev en riktigt mysig men isig promis, TUR jag har mina Ice Bugs:)
 
I morgon ska jag FIRA världens Bästa Breeze, som fyller 9 år:)
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0