Agilitytävling på lördag för Milloo & Trizz

OM allt går som det är planerat så ska Milloo & Trizz TÄVLA agility klass 2 med Ullis från Vingåker på lördag....
Snälla Ullis hade ju LOVAT att tävla dom OM det var en tävling i närheten:) Å Strängnäs är ju nära...
 
Träna före??? Njaaa dom har INTE tränat ihop en endaste gång....Men Milloo brukar ju köra med olika förare & det har ju funkat:) Trizz då? Hmmm njaaa tveksamt, men jag anmälde henne, skulle ju ändå dit med Mille:)
 
Lite ÄNDRADE planer!!!
 
Snällaste My har LOVAT att köra både Milloo & Trizz i Hopp 1:an!!!
 
Vilken UNDERBAR valpköpare jag har, tjohoo!!!
Å så ska jag återigen få se"min" Blåndie tävla det oxå med My:)
 
 
Milloo
 
TACK SNÄLLA Ullis & My för att ni ställer upp & KÖR mina Agilitystjärnor!!!
 
"Går det så går det liksom"
 
Njut av era hundar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0