Agilitytävling för Breeze, Milloo & Trizz

På Lördag åker Breeze iväg med Jörgen för att TÄVLA agility i Linköping...tror min AgilitySTJÄRNA längtat efter att få raca runt på banan ha ha ah...
Tyvärr har det inte blivit någon agilityträning men men det får bli på...lördag:)
 
Å så har jag anmält både Milloo & Trizz till Agilitytävling 23/3 i Strängnäs, inomhus. NIX jag ska INTE köra dom, det ska Bästa Ullis Frödén göra!!!
Ähhh inte heller hon har ju tränat ihop sig med mina hundar....men men jag tror nog Milloo fixar att köra med henne men Trizz njaaa tveksamt. Men vi testar & KÖR! Går det så går det liksom...
Vet dock att jag INTE får vara i närheten, tror tom att jag får låtsas åka i väg eller ngt liknande...
KUL dock att även Mille & trizz får lite agilityspring:)
 
TACK Jörgen för att du tävlar min Breeze!
 
TACK Ullis för att du efter "tjat" från mig ställer upp & kör Milloo & Trizz!!!
 
Ullis & Coco på Söklägret 2012 som jag gick med Breeze & Trizz
 
Ska väl inte säga tjat mer att nu äntligen passade både plats & datum oss bägge...
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0