"Min" Milli hemma igen

ÄNTLIGEN är "min" Milli hemma igen:) Får passa på att njuta av henne medans hennes familj är på semester...
Milli är himla lätt att ha, hon springer mest runt mina ben hela tiden hmmmNåja då vet jag iallafall vart hon är:)
 Breeze har full koll på sin dotter....Å Milli VET att hon inte ska mopsa sig mot henne, men å andra sidan har jag inte sett Milli mopsa sig mot ngn utav mina hundar. Duktig tjej, precis som det ska vara;)
 
Milli som valp:)
 
 
 
 
Det här fotot är taget 2012
Ska fota Milli så att jag kan sätta ut nya aktuella bilder på henne:)
 
Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Anki

Hejsan!
Kul med återbesök, passa på o frisera öronen innan du fotar :D
Glad Midsommar på er
kram Anki

2013-06-20 @ 18:35:05
Postat av: Marie G

Hejsan, Sååå himla KUL med återbesök:)
Nix husse vägrar frisera hennes öron, har tjatat sedan hon var valp men NIX!
Glad Midsommar!
Kram

2013-06-21 @ 17:49:25
Postat av: Carina

Va kul att du får rå om henne ett tag!

2013-06-22 @ 09:38:54
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se
Postat av: Marie G

Ja alltid lika KUL när ens "valpar" kommer hem igen:)

2013-06-22 @ 12:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0