Första deltävlingen av Sörmlandscupen för Breeze & agilitykurs för mig

Måste erkänna att det är lite mycket nu...med att hålla reda på när, vilken hund & vem som ska köra vilken hund suck...Hade helt missat att det var första deltävlingen i Sörmlands cupen i kväll...Som TUR var så han Jörgen påminna mig innan jag skickade ut dom till landet...
Jörgen hämtade Breeze & drog till Nykvarns Lokala Kennelklubb...
 
Det gick fin fint i hoppklassen, dom kom 2:a!!! KUL & BRA jobbat:)
I Agilityklassen hoppade Breeze 2 kontaktfält & strulade i slalomen, vilket resulterade i 15 fel:(
 
Ja ja På´t igen!!! Så redan i morgon ska Jörgen träna Agility med Breeze & Milloo:)
 
Själv hade jag Agilitykurs i kväll, så KUL att ha kurs:) I kväll var Temat Staketet & Blindbyten...Var riktigt nöjd med mitt gäng;)
Jag blir bara sååå himla sugen att köra agility själv...suck!
 
Får se framemot kursen med Trizz för Camilla Mangnäs i morgon, HOPPAS bara att Trizz är ngt mer med på noterna än sist...Å jag med för den delen, har förberett mig med "plåster", hoppas det hjälper...
Nu ska väskan packas för morgondagens träning, tjohoo!!! Kokt skinka är inköpt, borde fresta...;)
Hade gärna bjudit Trizz på kokt lever, hint hint Jeanette:) Men JAG kan inte koka lever då kräks jag:( Suck...
 
Njuta av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0