Agilitytävlingar fredag till söndag för Sheltieligan

Denna gång har jag full koll på VILKA/NÄR & MED VEM mina hundar ska tävla Agility i helgen...;)
Eller helgen & helgen det börjar redan på Fredag då ska Breeze tävla med Jörgen & sedan fortsätter det under hela helgen...På Lördag ska Jörgen tävla Milloo & Linda ska tävla Breeze & Trizz. Sedan på Söndag ska Breeze debutera i sitt nya lag med Linda som förare:)
 
Tyvärr kan jag inte hänga på jag jobbar:(
 
Får HÅLLA TUMMARNA & hoppas på att ngn kanske filmar/fotar mina hundar...!?! Himla KUL att ha:)
 
Ska nu oxå kolla SBK tävling & se om det finns några Rallytävlingar i närheten...Vet att Gnesta-Trosa BK har en tävling i juli, den får det nog bli..VANN ju ena Fortsättningsklassen med Breeze där förra året..Bra vibbar ha ha tror dock INTE att Milloo eller kanske Trizz OM jag anmäler henne har ngn chans till vinst men men...Med dom kan det gå precis hur som helst...Men TÄVLA är ju KUL!!!
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0