Startlistor för Rallytävlingen 3:e augusti på Katrineholms BK

Har nu kollat Startlistorna på Katrineholms BK den 3 augusti....
 
Har kommit med i Startlistan med Trizz både fm & em:) Men däremot så har jag bara kommit med 1 start med Milloo:( Är 8.e reserv med Mille i den andra suck....Såååå himla trist men men...
 
Lite fundersam blir jag när det är 30 starter i grupp A men endast 15 starter i grupp B?!?! (där jag finns med 1 hund)
 
Antar att funktionärerna jobbat för fullt för att få ALLA anmälda med men inte riktigt Lyckats...Får nu bara HOPPAS att trots allt komma med trots att jag är 8:e reserv....
 
Annars är det bara att kolla fler tävlingar att anmäla till....Å det kanske jag ändå måste OM ngn utav dom inte blir godkända;) Men jag HOPPAS såklart att få Godkänt resultat "leeer"
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0