En givande/bra agilityträning med Jörgen & Ingrid

I går var det då åter äntligen dags för AGILITY träning tillsammans med Jörgen & Ingrid:)
 
Jörgen körde Breeze & Trizz....å jag tyckte då att det såg riktigt BRA ut:) Attan vore väl annars när Jörgen precis gått kurs för en Väldsmästare & sedan då har 2 Agilitystjärnor att köra ha ha...:)
Visst Breeze är väldigt lyhörd på hur/när man använder kroppen, men i dag såg det bra ut...för bara föraren JOBBAR så går det;) Ett tappat fokus ja Pang så hänger hon på...;)
Även Trizz jobbade på BRA, visst hon hade fullt fokus på mig INNAN hon körde men så fort hon fick startkommandot så var jag helt glömd....
Jörgens kommentar efteråt: Trizz SKA upp i 3:an!!! Hmmm ja men först måste hon ju upp i hopp 2:an svarade jag;)
 
Även Milloo skötte sig bra med Ingrid, vid några tillfällen så drog han i 100 knyck AV banan fram till....Breeze;)
Ja ja På´t igen...KUL att se att dom bara går bättre & bättre!!!
 
Avslutade med att alla hundarna fick gå lösa & "gå av" sig...
 
Mmmm en trevlig & BRA Agilityträning, TACK Jörgen & Ingrid!!!
 
Njut av era hundar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0