Cyklar med hundarna varje kväll!

Har tagit mig i kragen & börjar cykla med hundarna VARJE kväll;) Lite jobbigt var det när jag mådde dåligt, då blev det bara en kortis men nu så cyklar vi på:)
Ännu är inte Springern överflyttad från den gamla cykeln så dom får springa lösa..Funkar BRA! Det gäller bara att bromsa & plocka upp när behövs;)
 
 
MIN nya Postkodlotteri cykel som jag fått av SNÄLLA Birgitta:) Den här cykeln har jag hemma i Tokstan...Den gamla cykeln funkar kanoners på landet...
 
Njut av era hundar!
 
 

Kommentarer
Postat av: Margita Jonsson

Vilken fin cykel som goa Birgitta gett dej. Härligt låter det att cykla med dina tre hundar. Bra motion både för dej och vovvarna. Cyklar är nog det smartaste sättet och njutbaraste att ta sig fram i våran vackra natur, känna alla lukter och se allt vackert som växer och gror ja allt som man missar när man sitter instängd i en Bil.

Svar: Jajamensan TUR man har GOA vänner:) Ja det är underbart att cykla tidigt eller sent på kvällen...Alla dofter, mmm härligt! Å så får Sheltieligan verkligen chansen att SPRINGA:)
Marie

2013-07-18 @ 05:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0