Breeze anmäld till agilitytävling + att hon löper nu!

Jihaaa Breeze är nu anmäld till agilitytävlingen i Knivsta 9/2 Agility & Hopp klass 3 med Jörgen:)
 
Ska nu "bara" försöka jobba upp hennes kondis....Dom sista 2 veckorna har det ju INTE varit ngn större aktivitet eftersom att jag måste ta´t lugnt dvs bara slappa hmmmm eller slappa & slappa, ja inga långis har det blivit suck. Men NU måste jag komma i gång, GÅ kan jag göra hyffsat iallafall:) TUR att hundarna kan gå lösa då kan dom ju aktivera sig lite mer än om dom varit tvungna att anpassa sig efter mig ha ha ha....
 
Breeze LÖPER nu men jag ska trots det ta hem hela Sheltieligan i morgon:)
 
Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Ullis Frödén

Vad roligt! Såg att Breeze även var anmäld till Linköping i mars, ses nog där då jag funderar på att anmäla Chanel dit :)

Ha det bra!

Kram Ullis

2013-01-17 @ 21:21:32
Postat av: Marie G

Ja det är himla KUL att Breeze får tävla igen:)Tyvärr vet jag inte om jag åker med...
Lycka till på kommande tävlingar! Å ska du tävla i närheten hör av dig, jag har både Trizz & Milloo som vill tävla "leer"
Ha det gott!
Kramisar

2013-01-18 @ 00:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0