Södertälje Lokala Kennelklubb har startat upp!!!

ÄNTLIGEN är arrende frågan om området i Bastmora avklarad...Det blev SHK som fick det på 1 år.
Men...jag tycker det är BRA för NU kan Södertälje Lokala Kennelklubb STARTA upp på riktigt & på ett nytt (för mig) område!!!
 
Känns som en riktig nytändning iallafall för mig!
 
Nytt område, nya möjligheter ny KLUBB FASIKEN vad KUL det ska bli!!!
 
Nu HOPPAS jag bara att många hänger på, dvs HITTAR den nya klubben...Tror dock inte det ska bli några problem, för vi har MYCKET att erbjuda:) Massa olika kurser, aktiviteter & instruktörer som är TAGGADE att sätta igång, tjohooo!!!
 
Såklart går det även att anmäla sig till vårens kurser, glöm inte bort att bli medlem först....:)
 
Kika gärna in på hemsidan & titta vad vi har att erbjuda & mer blir det, det kan jag lova:)
 
 http://sodertaljekk.se
 
Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Margita Jonsson

Håller med känns bra att veta att NU får vi starta på ny kula och lämna allt som varit för en ordentlig NYSTART..Så Nu är det frammåt som gäller..Syns på nya området..Tror att många vill vara med och bygga från grunden så NICE

2013-02-17 @ 11:36:01
Postat av: Marie G

Känns himla himla BRA!!!

2013-02-17 @ 12:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0