promis på isen med sheltieligan

I går tog vi en tripp på isen, jösses det var allt jobbigare än vi trott ha ha...Det är JOBBIGT att traska i djupsnö, men nyttigt:)
Mille var i paradiset, han bara sprang & sprang...Trizz tog oxå sina springturer men Breeze hon ville helst gå i våra fotspår..Skönt var det iallafall.
Tyvärr hade jag inte med mig kameran:(
 
Väl tillbaka så klippte jag Imzes klor & så frisserade jag till tassarna på Breeze. Planen var ju att hon skulle tävla agility med Jörgen i dag men han blev tyvärr sjuk...så ingen tävling för Breeze. Men men det är snart dax igen, tror att nästa är i Linköping.
 
I dag skiner SOLEN & jag är på jobbet...ja ja Sheltieligan är kvar på landet så förhoppningsvis får dom sig en promis i det härliga vintervädret:)
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0