OM KANSKE NÄSTAN....

Har valt helt på egen hand att ta bort inlägget om den KANSKE/OM/ NÄSTAN "attackerande" hunden!
För jösses vilken läsarstorm det resulterade i....
 
För skriver man något OM/KANSKE/NÄSTAN ja då jäklar blir man debaterad i Cyberrymden, ganska intressant fenomen...Att däremot skriva att en styrelse ska skickas till England för att användas i försöksverksamhet DET är helt OK, nåja en eller två tyckte väl det var lågt...sedan punkt. Avrättas är ord som oxå används JA helt sant, ingen större reaktion då heller men för i bövelen använd INTE OM/KANSKE/NÄSTAN DÅ gå går folk i taket!!! Bara ett litet tips....
 
För det man INTE vet OM det KANSKE eller NÄSTAN ska hända DET har man absolut INTE rätt att skriva om!!!
 
Dock spännande att läsa på div bloggar, hemsidor & på FB om mitt inlägg...Kan lova att folk är väldigt påhittiga på vad DOM får kalla i detta fall mig?!?
 
Många läste mitt inlägg & nu antar jag att besökarna kommer att minska drastiskt...För oj vad fort folk glömmer saker som hänt....både det skrivna & verkliga händelser.
 
Kanske någon redan anmält mig för det borttagna inlägget till min "nya" klubb??? Ja men då går jag tillbaka till min gamla klubb för DÄR får man skriva om VAD som helst & OM VEM som helst helt utan åtgärd!?!
 
Nu håller jag & många med mig OM att denna "Malteser" KANSKE/NÄSTAN/OM gör ev sakersom bara är av trevlig karaktär... OBS! Fingerad ras så att ingen ska känna sig påhoppad/anklagad. Ber dock ev ägare av nämnda ras som läser min blogg om ursäkt OM det KANSKE NÄSTAN skulle ställa till trassel...
 
Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Gudrun Hellmark

Törs jag skriva att
- OM jag vinner på lotteri ska jag köpa ny bil .
- Qina NÄSTAN är klar med sin race-licens i år.
- KANSKE vädret är bättre nästa vecka.
- TÄNK OM det regnat när jag var på Hawai då hade jag inte kunnat sola & bada

..........ja, du en del mäniskor........

2013-02-05 @ 09:03:52
Postat av: Agneta

Oj, vilken skrivartalang du är! Helt underbart!

2013-02-05 @ 12:09:24
URL: http://kaveryd.se
Postat av: Ulla

Såg inte att du hade nämnt någon vid namn i förra inlägget. OM du hade gjort det så KANSKE någon hade blivit förtalad. TÄNK OM du menade någon annan än dom som tydligen tog åt sig?

2013-02-05 @ 12:10:54
Postat av: Jeanette

SÅ JÄVLA BRA SKRIVET!!!!!
Ja tänk att det ÄR sån skillnad på folk & folk!!! Blir så jäkla trött på att man kan uttala sig vitt och brett om saker som man som person inte ens varit med och sett!!! Å om man tror att detta hjälper personerna i fråga så kan jag tycka att detta INTE hjälper...Trovärdigheten känns hyfsat låg speciellt när ord som avlivning angående medmänniskor används!!!
BLIR SÅÅÅÅ TRÖTT PÅ ELÄNDET!!!!

Men du uttrycker det så fantastiskt bra!!! Å i min värld så regerar du!!!
Kramar!!

2013-02-05 @ 12:24:07
Postat av: Marie G

TACK goa ni för era rader, kan lova att dom värmer NÄSTAN så att jag KANSKE blir lite rörd OM det nu inte är för starka ord att använda....
Stor KRAM till er:)

2013-02-05 @ 14:11:19
Postat av: Margita Jonsson

Har haft en riktigt rolig läsning så jä..a bra skrivit och vilka härliga svar som kommit till bloggen..har skrattat gott..Så skönt när nivån från sandlåda lyfts till en härlig vuxennivå..Hade nästan glömt hur befriande det är att skratta Har under snart 2år ofta tänkt på hur farlig omedvetenheten är, för i den omedvetna människan bor faran och den har jag mött många gånger sen min hund blev hundbiten på tre ställen och sönderriven i pälsen,på SHK Bastmora och jag själv blev omkullknuffad till marken med en rottis över mej Läste att omedvetna människor uttalade sig om att hade rottisen varit farlig så hade min hund inte levt idag..Vill bara säga att hade jag inte fått HULKEN i mej fåttupp min hund i famnen hon var biten i huvudet, men turligt nog hann jag få upp henne innan Chezz han få sin käft runt Miras lilla huvud..Enl. vetrinären bara tur för annars hade Chezz tryckt ihop Miras hjärna och hjärnsupstansen hade runnit ur öronen på henne och hon hade dött..Jag har valt att vara tyst för jag insåg att det skulle bli ännu mera lögner men om någon som inte är medlem i Södertäljeavdelningen vill ha reda på sanningen i Chezzföljetången så läs och bilda ER en egen uppfattning..Allt finns dockumenterat både vittnesrapport vetrinärrapport och folk som kom ut dagen efter händelsen och undrade vad har hänt då en halv hundpäls låg på marken..Så jag lämnar med glädje SHK-Södertäljeavdelningen..Vem vill vara medlem i en avdelning där de bitna hundarna och deras ägare försvinner och de som biter finns kvar som om inget hänt..Mycke finns när man vädrar skitig buk..Tacka alla som stöttat mej och sett hur jag kämpat för att hela men själv och min hund..LOVE ER

2013-02-05 @ 15:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0