Lite blandat

"KUL" att så många läst föregående blogginlägg...det blev ett herrans liv om inlägget på...FB?!?
 
Snacka om att en fjäder snabbt blir en höna eller var det tvärtom???? Ja jösses så det kan bli...Trots att jag INTE namngivit någon..
Kan tillägga att jag INTE är ute efter att "snacka skit"/hänga ut eller på annat sätt sätta någon i skiten! Det jag skrivit är min sanning & mina tankar över det som nu blivit en STOOOOR höna...
 
Å innan det blev uppståndelse på FB var det ytterst få som läst inlägget
 
Så KUL att vara hundägare bland kunniga/okunniga/roliga/trevliga/olika/lika hundägare....
 
Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Margita Jonsson

Marie att du skulle vilja prata skit om någon..Det är det ingen som tror..Du är så ärlig och dessutom en empatisk och mycket duktig hundägare och instruktör som många känner ödmjukhet och det största respekterande till..Men de som inte har rent mjöl i påsen har reagerat..Men jag hoppas dom fått sig en tankeställare av DIN sanning och tar tag i sig själva och gör något åt sina problem istället för att kasta sin skit på andra.

2013-02-08 @ 22:52:28
Postat av: Marie G

TACK gulliga Margita:) Dina ord värmer verkligen när det blåser halv storm...
Kram

2013-02-09 @ 22:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0