Har köpet ett par icebugs på rea!!!

ÄNTLIGEN så har jag "fått" mina IceBugs!!!
Just precis FÅTT jag fick ju några lotter när jag fyllde år & då VANN jag några kronor & vad jag skulle ha dom pengarna till var lätt....IceBug´s så klart:)
Har kollat runt & även varit & provat olika sorter....Å så läste jag i LT att dom hade 30% på Jober i Weda...Å väl där så hade dom bara ett par kvar i min storlek & just den modellen som jag ville ha!!! Snacka om flax, ska nog köpa en ny lott "leeer"
 
Tror dom kommer till stor användning nu när det börjar bli lite varmare, då blir det ju genast halare. Men vad gör det??? Jag har ju ett par IceBugs att sätta på fötterna:)
 
 
Dom är så himla sköna att gå i, känns som ett toppenval:)
 
 
 
Njuty av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Margita Jonsson

Ett bra beslut att lägga vinstpengarna på icebug..Det bästa jag haft på fötterna..Marie nu kan du gå säkert i vintervädret och inte vara alltför rädd för att trilla..Snygga var dom oxå

2013-02-08 @ 22:19:57
Postat av: Marie

Ja jösses vilken skillnad att ha dom på sig...sååå himla nöjd:)

2013-02-09 @ 13:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0