I kväll blir det gemensam hundpromis

I kväll hämtar Bästa Lotta med Lapparna mig, ska följa med på deras Gemensamma hundpromis:) Tar med mig hela Sheltieligan & så hoppas jag att promisen inte går i alltför raskt tempo...Känns i allafall HIMLA bra åter kunna ta med även Breeze & Milloo på dessa promisar...Nu när det lackar mot uppehåll;)
 
Alltis så mycket roligare att få sällskap på promisarna:) Antar att det även denna kväll räcker med vanliga gympaskor...I går kväll var det + 8 grader!? Det kändes INTE som 11 december snarare som 11 april suck...
 
NU vill ju jag ha SNÖ eftersom ju både Breeze & Milloo fått Grönt att traska i "djup" snö:) Men till kvällens promis lär det däremot behövas Reflexer både på mig & hundarna, allt för att vi ska synas i detta mörker...
 
Min uppmaning till ALLA hundägare!!! Använd reflexer på både dig & hundarna!
 
 
Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det var himla kul att du kom med ligan. Så lnge sedan vi sågs- Jag hämtar dig fler gånger om du vill haka på.

Kraaaaam
lotta med Lapparna

2013-12-13 @ 22:13:25
URL: http://anncha0117.wordpress.com
Postat av: Marie G

Jaaa ÄNTLIGEN fick vi till det;) Alltid lika kul att ses & Tack för skjutsen! Jag hänger gärna på fler gånger...KRAMISAR

2013-12-14 @ 14:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0