Har anmält mig & Trizz till rallykurs i januari

Jag har anmält mig till en heldags kurs i Rallylydnad för Zandra Beijer den 18/1 2014. Temat är Högerhandling...å så HOPPAS jag få igång ett BRA sammarbete mellan Trizz & mig under dagen;)
Vi går ju liksom inte riktigt "ihop" men jag hoppas som sagt att vi ska få till det då....Känns lite som om det blir sista chansen innan jag ger upp "oss"....
KUL ska det bli, ser verkligen fram emot dagen!!! Måste bara se till att beställa lite Maj-Britt godis så kanske kanske det går vägen ha ha...Just det levergodiset gör ju alla mina hundar vadsom helst för....Har oxå nu efter Älvsjömässan en Boomerboll med handtag;) Japp JAG ska vara välförberedd...."Bara" 1,5 månad kvar knappt...Å visst jag har så smått börjat träna med Trizz bla Tysken från höger sida. Kan lova att det går bäst med Breeze & Milloo men jag har som sagt ännu inte gett upp om Trizz...
 
Sååå himla SKÖNT att min klubb har inte bara en nä utan två INOMHUSHALLAR som man kan träna i!!! Ja den ena är uppvärmd, så skönt speciellt nu när vintern har kommit;) Vore dock himla KUL att ha någom att träna med....
 
Njut av era hundar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0