En lånpromis i lugnt tempo..

I morse blev det åter reflexer på...så MÖRKT!!! Nu vill jag ha SNÖ!!!
Ja ja bara att gilla läget suck...Eftersom att det blev en riktigt lång promis igår så gick jag med tanke på Breeze & Milloo i ett väldigt lugnt tempo...Vi var visseligen ite i 1,5 timme men vi tog det rackarns lugnt. Ganska skönt faktiskt eller ja Trizz tycker ju det går alldeles för lååångsamt...Hon gör allt för att få igång dom andra två men dom får snällt gå i Flexikoppel;)
Lämnade dom med varsitt runt favvoben....men jag tror nog dom hinner med att sova oxå innan jag kommer hem...
I morgon ska jag minsann gå en långis i dagsljus:)
 
Njut av era hundar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0