Storslam för Milloo & Trizz på rallytävlingen 3/8!!!

I Lördags den 3/8 var det dags för dubbeltävling i Rally, fortsättningsklassen i Katrineholm:)
 
Packade väskan & tog med mig Milloo & Trizz på tåget till Flen för att "ladda" upp hos Elisabet som också skulle tävla...
 
Vi var på plats på Katrineholms BK strax efter 07.00, gäller att få plats i skuggan....vilket vi ju såklart fick.
 
Trizz hade ju 2 starter medans Milloo var reserv i en:( Men jag hade TUR & fick med även honom KUL!!!
Blev lite stressigt då dom skulle tävla samtidigt men i olika klasser...pust! Det var bara att springa mellan banvandringarna, vilket då resulterade i att jag bara hade tid att gå några minuter till varje banvandring...Trizz startade som nr: 2 & Mille som nr 10. Men det gick...
 
Sedan i sista klassen så var dom i samma klass dvs bara en banvandring:)
 
Kan säga att det är TUR att jag har hundar som inte bryr sig om det är hett för HETT var det hela dagen....Svettigt som attan...
 
Resultat: Rally Fortsättning
 
Milloo:
94 poäng plac 6 domare Katarina Strömberg
99 poäng plac 1 VINST!!! Titel RLD F!!! Domare Therese Petersson
 
(V) RLD N RLD F Honeybrook Press Release "Milloo"
 
 
Resultat: Rally Fortsättning
 
Trizz:
 
91 poäng Plac 2 Domare Therese Petersson
91 poäng Plac 3 RLD F!!! Domare Therese Petersson
 
(V) RLD N RLD F Grundsten´s Bästa Trizz "Trizz"
 
Är så himla HIMLA nöjd, glad & stolt över mina Rallystjärnor!!!
 
Njut av era hundar!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Grattis!

2013-08-08 @ 14:11:48
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se
Postat av: Marie G

TACKAR:)

2013-08-09 @ 14:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0