Sheltieligan på agilityträning med Linda Borneland

I går, lördag stod agilityträning på schemat för Sheltieligan. Det var BÄSTA Linda Borneland som hade STOR agilityabstinans;) Å såklart är det ju snart DAX för Agilitytävlingsdebut för henne med Breeze 5 maj, Milloo & Trizz den 15 maj:)
 
Breeze var som vanligt supertaggad & det gick riktigt rackarns BRA:)  Breeze både kan & vill JOBBA hela tiden...Jag var liksom helt glömd, precis sim vanligt..Breeze väljer agility före sin matte hmmm
  
Milloo körde oxå så att det rök, han var helt med på noterna:) Linda hade förenklat kombinationerna lite efter att ha kört med Breeze...
 
 
 
 
 
Trizz funkade KANONERS! Trodde inte riktigt att hon skulle köra när jag stod bredvid...men visst hon tittade på mig mest hela tiden;) Men så fort Linda sagt Startordet så KÖRDE Trizz med fullt ös, tjohooo!!!
 
 
 
 
Oj oj oj vad KUL det var att se superduktiga Linda köra ALLA mina hundar!!!
Fasiken vad rackarns häftigt det var att se mina underbara DUKTIGA hundar köra så jäkla BRA!!!
Jag bara stod där med ett leende på läpparna:) FAN vad DUKTIGA hundar jag har!!!!
 
TACK gulliga Linda för att du vill köra min Sheltieliga!!!
Jösses det här kommer bli såååå himla HIMLA BRA!!!
 
Å snart är det dax för träning igen med Bästa Linda:)
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0