Ny kurs med Camilla Mangnäs i lydnad med Trizz

Beslutade ju att ställa in Lydnadskursen för Camilla...TRIST men nu är hon inbokad 12 maj med "Tävlingslydnad med målet att tävla lydnadsklass 1"
 
Himla lååångt dit bara, men jag får vällan tjuvträna hemma tills dess;)
 
Ser verkligen fram emot den här heldagen med Camilla-Trizz-Lydnad:) Mmmmm...
 
MÅSTE dela upp momenten i SMÅ SMÅ Micro delar...vill ju att det ska bli RÄTT från början....Har ju redan fått en del tips av Camilla som jag SKA träna på...TUR att jag har en hellång spegel på toa...så att jag kan se om hon sitter i precis perfekt fotposition så att jag kan klicka rätt utförande...
 
Det är KUL med LYDNAD....tjohooo!!!!
 
Sitter & småkikar på Lydnadstävlingar i närheten som jag FUNDERAR att anmäla mig & Trizz till...
Jag MÅSTE ju ha ett MÅL att se fram/jobba emot, en morot liksom...Å då är det ju lika bra att KÖRA på..dvs ANMÄLA till tävling...
 
Men först är det en träningstävling i Rally 15 maj på Södertälje BK, men vi från Södertälje Lokala Kennelklubb är medarrangörer:) Det är "bara" Nybörjarklass men jag HOPPAS många anmäler sig!!! Tror att jag KANSKE kör både Milloo & Trizz...det fixar jag nog trots att jag ska stå i köket ha ha...Men OM det blir MASSOR a anmälningar står jag över;)
 
Njut av era hundar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0