"Ny" bok, 100% positiv vardagslydnad

Den damp ner här i brevlådan under veckan, boken 100% positiv vardagslydnad:) Hade sådan himla TUR att JAG hittade den i nyskick på nätet för ett bra pris:)
 
Har bara hunnit kika lite i den men OJ blir bra sugen på en valp när jag började läsa den....Har som sagt bara hunnit några sidor men tipsen är många & trevliga....
 
Men valp!?!? NIX ingen valp blir det!!! PUNKT. Men fortsätta läsa den det ska jag trots att det säkerligen kommer fortsätta suga efter...valp...
 
Nä jag får nog "testa" på Milloo & Trizz...men det är såklart inte riktigt samma sak. Det är ju så spännande med en valp där precis ALLTING är som ett oskrivet blad...
 
Efter dessa första sidor kan jag verkligen rekommendera boken, återkommer dock igen när jag läst hela...
 
 
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0