Ännu en bra dag med rallyträning på klubben

Måndagen började TOPPENBRA, vi dvs jag med min Sheltieliga + Kajsa & Elisabet med sina Sheltietjejer var ute på klubben & tränade Rally hela tiden:) Självklart fick Sheltisarna busa & rusa av sig, området är ju stort....
 
Sedan byggde vi upp en Nybörjarbana som alla fick köra 2 gånger, inte Breeze hon fick en Fortsättningsbana.
 
Trizz: Gick rackarns BRA! Strulade bara vid sitt-ligg-gå runt, hon reste sig innan jag kom tillbaka:( Hon har gjort det flera gånger hmmm gillar INTE felprocenten vid just det momentet...Lyckas däremot nästan alltid vid andra försöket. Vet inte vad jag ska göra, det är ju inget svårt moment suck...HOPPAS det INTE kommer på tävlingen på söndag....
 
Milloo: Ja han VILL jobba...blir dock lite fladdrig & skällig. Men oj så rolig han är att träna med:) är lite sugen på att anmäla honom till en tävling, kanske redan i år......
 
Breeze: Gick riktigt BRA hon oxå:) Men...av ngn anledniing så fortsätter hon att strula vid 1-2-3 bakåt:( Fick även denna gång "säga" till henne & efter det gick hon riktigt fint:)
 
Självklart PACKADE vi ihop ALLT material som vi använt för Rallyträningen & stoppade in det i skåpet...hint hint...Vilket vi gör VARJE gång!!!
 
Sedan fick dom busa av sig igen innan vi packade ihop oss & drog ner till stan.... Som vanligt blev det en Pleska som vi åt utmed Kanalen...Lite väl blåsigt kanske men INGET regn:) Vi sa att vi får passa på innan det blir allt för jäkligt väder...
 
Vad som sedan hände skriver jag om i ett eget inlägg...
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0