Aktiverings torsdag på klubben

Mer än halva Torsdagen tillbringades på klubbn med min Sheltieliga & så Elisabet & hennes 3 sheltisar:)
Vi började med att alla hundarna fick rusa/busa av sig & sedan byggde vi upp en Ralybana med dom skyltar som vi ansåg att vi mest behövde träna på...Många skyltar blev det hmmmm...
 
Började med Breeze & hon gick som n klocka, min Rallystjärna:) Förrutom vid spring iin i 1-2-3 bak...Just den skylten har het låst sig:( Fick vara lite "tuff" & se efter det så satt den perfekt:) tror att hon blir så övertaggad att hon helt tappar fokus... 
 
Trizz, började som vanligt lite off men hon brukar tagga upp sig...men nu bara ville hon inte alls vara med:( Så jag bytte hund..det är INGEN ide att träna när hon blir så där, tyvärr...Testade igen efter att jag kört Milloo men nix hon var precis lika ofokuserad:( Ja så hon !vila! från Rallyn i dag...
 
Milloo han är ju bara för rolig att träna:) det spelar liksom ingen roll vad det är bara han får träna, min Prins:)
Tror absolut att han igentligen  skulle kunna tävla under hösten....OM jag tränar honom:)
 
Sedan blev det åter en buspromis ner till Agilityplanen. Väl där så gjorde vi en Sakstövningsruta, men betydligt mindre denna gång.....Breeze fick leta & hämta 4 olika föremål, Trizz två & Mille ja han fick "hämta" en...Breeze & trizz verkligen älskar att göra rutan medans Mille inte fattar vitsen med att hämta mattes "tappade" prylar...Visst han rusar ut & VISAR vad den ligger men HÄMTA ja det får jag minsann göra själv:)
 
Sen packade vi hop & drog ner till stan & köpte den obligatoriska Pleskan som vi sedan åt sittandes nere vid Maren:)
 
Som vanligt när jag kom hem kändes det himla BRA att ha aktiverat sheltieligan:)
 
Njut av era hundar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0