Agility DM på Södertälje bk på lördag

Ja på Lördag är det DM på Södertälje BK, "hemmaklubben"....Har anmält mig & Trizz individuellt & så kom vi även med i small laget KUL:)
 
Träningen har ju gått himla BRA, men...nu är jag dunderförkyld & helt off:( Så typiskt nu när jag ÄNTLIGEN hade en agilitytävling inbokad....HOPPAS dock få tillbaka krafterna tills på lördag men...jag är osäker.
 
Jörgen ska köra Breeze både individuellt & i lag & Ingrid ska köra Milloo idividuellt KUL!!!
 
Breeze & Milloo har ju faktiskt varit med i det VINNANDE Dm laget i 3 år!
 
I morgon torsdag är en agilityträning inplanerad, men jag tror inte jag orkar träna:( Förhoppningsvis får Breeze & Mille en genomkörare inför lördagen:)
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0