Rallyträning på Flens BK

Vi åkte till Flens BK för att bygga upp Rallybanan som Katarina hade till bana b i söndags. Efter att ha byggt den i blötgräset så gick vi en runda med våra vilda Sheltisar:)
 
Min fokus låg på Milloo men så kom jag på att jag ju kunde köra Trizz lös, för hon är ju numer i Fortsättningsklassen:)
 
Så av med kopplet så körde jag Trizz, visst vi behöver tträna mer men....hon är duktig & hon VILL jobba. För det mesta alltså ha,ha....Vilket fall som så var jag mer än nöjd efter våra 2 rundor. Finslipning behövs men vi har ju hela långa vintern på oss....
 
Milloo ja han hade inte alls samma go i sig i dag, men han försöker...Andra rundan var bättre men jag tror att han känner på sig att jag blir attan så mkt mer taggad när det är tävling. JAG  är ju en TÄVLINGSMÄNNISKA:)
Men som sagt nu ska jag verkligen lägga ner energi på att träna honom till nästa tävling som blir i Viksbergs ridhus dvs HEMMAplan den 1/12. Efter den tävlingen blir det även vintervila för honom, från tävlingsplanen vill säga...
 
Jag var iallafall nöjd efter dagens träning:)
 
Sedan packade vi ihop & torkade av alla blöta skitiga skyltar innan färden bar mot Flens Tågstation...Jag & de mina skulle ju ta tåget tillbaka till Tokstan igen...
Köpte biljett & så plingade det till....MITT tåg vart inställt:( Så det var bara att snällt sitta kvar & vänta på nästa som skulle gå typ 2,5 timme senare suck....Ställde till en hel del, bla så kom jag till jobbet 3 minuter efter att mitt pass börjat...Bra jobbat trots allt....Så skönt att ha bra grannar som ställer upp:)
 
TACK Elisabet från Kennel Hillfire för en mycket trevlig helg med god mat & dryck:)
 
Tack oxå till min snälla granne Clary som såg till att jag kom hem från Södertälje Syd & sedan till jobbet:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0