Rallyträning inför tävlingen på lördag

Har tränat några få gånger på grus inför rallytävlingen på Visättra på lördag...det har blivit både stort grus & smågrus. Men....det är bara att inse att jag tränat alldeles för lite på grus:( Trizz har ju redan innan strulat mestadels på träning just med momentet Sitt-Ligg-Gå runt...Hon reser sig innan jag kommit tillbaka suck...
Å självklart funkar det än sämra på just det...grus!
Bådar ju himla gott inför tävlingen hmmm....HOPPAS att just det momentet INTE kommer med ha,ha,ha..
Har oxå insett att jag inte kan ha en tjock jacka på mig, då går hon alldeles för långt ifrån mig...Så nu hoppas jag det blir bra väder på lördag så att jag kan ha en tunn jacka på mig..:)Måste ju se till att alla förutsättningar blir dom allra bästa, vill ju så hemskt gärna få Trizz godkänd på lördag. Det skulle då bli hennes 3.e godkända:)
För OM hon blir godkänd så kan jag ha full fokus på min Rally Prins, Milloo:) Han ska ju debutera den 21/10 i Katrineholm:) Å då skulle det vara skönt att bara ha honom att ha fokus på/med:)
Breeze då? Ja hon har redan fått gå in i ngn form av vintervila..:)
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0