Rallylydnadstävling med Trizz på Apollogruppen 13/10

Det bidde att åka tidigt sisådär 06.45 för att vara i god tid innan start. Jag &Trizz startade sist i 2:a gruppen men Elisabet & Kola startade i första. Väl framme tog vi en promis i det härliga men kyliga vädret. riktigt mysigt...
 
Kollade in banan & GISSA vad?!? Självklart var Sitt-Ligg-Gå runt med + Läggande under gång...PÅ Grus suck...
Passade på att träna xantal gånger & Trizz strulade i princip varje gång suck...ja ja för övrigt var det inga direkta svårigheter hmmm....
 
Trizz kändes himla taggad innan start & hon hade himla BRA attityd under hela rundan GILLAS! Hon var med mig & det kändes bra:)
ja då kom vi till Sitt-Ligg-Gå runt...Å hon FIXAR det galant jippie!!! jag blir så himla uppspelt att jag triggar igång henne vilket resulterar i att hon är lite väl "på" inför nästa skylt som är Läggande under gång...Hon kommer alltså lite väl lång fram & lägger sig snett...ja ja jag är GLAD att hon la sig låg kvar & sedan la sig igen på nästa skylt!!! Så avdrag för snett läggande kan jag ta...
 
Sedan var det bara att vänta på prisutdelningen som var ganska snart eftersom att jag startade näst sist...
 
Spännande spännande....JAAAA jag & Trizz hade jobbat ihop 97 poäng!!! med det kom vi på delad 3.e plats!!!
Såååå nöjd med min Rallybrud:)
 
 
 
 
Nu kan jag fullt ut satsa på min RallyPrins Milloo:)
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0