En härlig promis utmed Mälaren & så en träff med Stinas hundliga i fårhagen

Det är sååå rogivande att gå på tur tidigt på morgonen...Men jag kan faktiskt bli ngt trött på min lilla Trizz, hon skäller nämligen en hel del:( I början av VARJE promis låter hon...å så ska hon alltid tala om för mig om det kommer ngn hon känner...Däremot skäller hon inte på okända hundar elle folk. Vilket ju är tur:) Men som sagt hon skäller MYCKET när hon är i en känd flock suck...Å på våran tur så ser jag & min Liga hör att Stina är i stora Fårhagen med hela sin härliga liga:) Mille drar som en avlöning & Trizz skäller...Suck!
Men som tur är så lugnar det ner sig efter ett tag när dom fått springa ihop sig:)
 
Delar av Stinas härliga hundgäng:)
 
Vi gick sedan runt i hagen medans hundarna rusade & busade av sig. Stina erbjöd oss skjuts hem men jag valde att traska hem...Vädret var ju på topp & jag hade ingen brådska...
 
 
Trizz
 
Å eftersom jag hade med mig kameran passade jag såklart på att även fota hundar, inte bara svanar:)
 
Mille spanar ut över Mälarens alla svanar....
Trizz & Breeze
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0