Ännu en bra dag på klubben med många sheltisar

Som TUR var så blev vädret ngt bättre så jag & Lena åkte till klubben med totalt 8 Sheltisar "leeer"
Började som vanligt med att hundarna fick rusa av sig & så byggde vi upp en bana. Min fokus var på Milloo, men jag körde så klart även Breeze & Trizz.
 
Breeze gick OK, men jag vill börja köra Avancerade skyltar med henne! Måste börja plugga in dom:)
Trizz, ja hon gick OK, men med henne kände jag att fokuset från min sida inte riktigt var på topp suck...
Milloo, ja jösses i dag visste han INTE vad Sitt var:( Å inte kan jag skylla på att det small heller...Inge kul såå nära tävlingsdebut suck...Vissa saker fixade han galant men inte där sitt var med...Hmmm
 
Sedan fick jag av ngn anledning även Ia tilldelad ha,ha,ha...& så Kitty oxå:) Oj oj oj två läckra ARBETSVILLIGA blå tjejer. Himla roliga att jobba med men det är mkt att jobba med "leeer". Men jag kände mig himnla nöjd efter deras rundor, men visst det var en hel del träning före & så lite efter. Å så har dom BRA storlek för mig som har krämpor...
 
Avslutade med att alla Sheltisarna fick springa av sig innan vi åkte hem. Ja ännu en BRA dag på klubben, eller ja förrutom Milles rundor då...Hmmm....
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0