Rosengårds ridhus (Viksberg) bokat för rallyträning!

ALLA som är intresserade av att vara med & träna Rally i Rosengårds Ridhus (Viksberg), på Onsdagar kl: 10.30-13.00 med start 9/1 & prel mars ut, Anmäl intresse till mig via epost:[email protected]
 
Plats: Rosengårds Ridhus (Viksberg), Södertälje
Kostnad: 65:-/tillfälle
Antal gånger: Ca 12 ev fler om vädret inte tillåter utomhusträning, men vi börjar med 12 gg.
Anmälan: via epost
Betalning: Sker till mig i förskott! Info om betalnning får du när du anmält & fått det bekräftat.
 
Övrigt:
*  Man anmäler vilka onsdagar man vill vara med, inget krav på antal! Vill man bara vara med 1 gg är det ok!
* Jag ställer in dom onsdagar som har färre än 3 deltagare anmälda!
* Vilken klubb du tillhör spelar igen roll....
 
Vid anmälan vill jag att du skickar med följande info:
- För & efternamn
- Hundens namn & ras
- Antal hundar du planerar att träna
- Vilken klass du planerar att träna
- Vilka datum du vill vara med & träna (1-12 gg)
 
Vi måste vara minst 3 ekipage men jag vill samtidigt inte heller att vi blir för många..ALLA ska få tid till egen trän
ing:)
 
Med HOPP om att ni är intresserade:)
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0