Träff med My & Blåndie på SSBK 19 maj 2012

Snälla My hade ju LOVAT att ta med sig "min" Blåndie på tävlingen i dag & det gjorde hon:)
Snälla Breeze tuktade henne ordentligt så fort hon såg henne & likaså Trizz dock inte lika tufft....Mille var mer intresserad av henne som tjej men hon la sig för honom hela tiden & det gjorde hon även för Breeze(såklart) & för Trizz. Därför var det homla svårt att fota dom i rörelse tillsammans...för varje gång Blåndie kom för nära mina  tjejer la hon sig ner...

Däremot så hoppade hon ända upp till min näsa & gav mig en puss:) Hon är ju bara för go Blåndie:)

Här kommer i allafall lite bilder från dagens träff med "min" Blåndie:)


Blåndie






Blåndie & Breeze


Blåndie, Breeze & Trizz:)


My & Blåndie:)

TACK My för att du tog med dig Blåndie:)

Å GRATTIS till SISTA PINNEN i agilityklass 2 med Jim!!!

Njut av era hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0