I helgen ska jag gå på rallylydnadskurs!

Å som vanligt har jag ännu INTE bestämt med vilken hund...men jag tror det blir med Breeze. För med henne har jag redan tjuvtränat "fniss" ja jag har börjat lite med snurren som finns i nybörjarklassen.

Har oxå pluggat alla skyltar, hoppas bara att dom sitter hela helgen. Det blir ju ganska intensivt att gå från 08.30-16.00 i 2 dagar. Självklart med avbrott för fika, lunch & teori.

Men det ska bli kul & lite spännande att testa ngt helt nytt...Kanske att det är ngt som jag & Breeze kan fortsätta träna?!? Hoppas det...vore ju KUL att få jobba lite med henne...

Japp helgen ska alltså tillbringas på klubben ute i Bastmora....

En rapport från helgen med bilder kommer

Kika gärna in på den här sidan som enbart handlar om rallylydnad

http://www.rally-lydnad.se/

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0