Har varit till Albano & ögonlyst Breeze samt vägt hela Sheltieligan

Hängde på Ingela när hon skulle iväg & ögonlysa Ia. Tog med mig hela Sheltieligan men det var Breeze som jag skulle ögonlysa..

Hon skötte sig utmärkt & självklart hade hon fin fina ögon:)

Passade oxå på att väga dom...

Breeze: 11,8 kg
Milloo: 13,8
Trizz: 6 kg

Ähhh trodde ALDRIG att jag skulle skriva dessa ord men nu måste jag få NER Trizz i vikt!!! Efter Tia så var hon ju så himla mager usch...men så helt plötsligt så började hon ju äta , visst på konstiga tider men hon åt betydligt mer än vad hon gjort tidigare...Trizz har ju mer eller mindre fått obegränsat med mat, men se det är det slut med nu! Har känt på henne att hon blivit rundare vilket ju är Toppen, men hon ska INTE väga 6 kg! Vill ha ner henne ca 0,5 max...inte mer. Även Breeze tycker jag ska ner ungefär lika mkt eller lite till...

Målet med trippen var ju alltså att ögonlysa Breeze & nu är det gjort..

Skulle ju oxå varit i väg & kollat deras tänder på Animalen men det var punka på däcket så jag fick avboka & boka en ny tid som blev den 25/5. Innan dess HOPPAS jag hinna iväg till Gudrun för en genomgång:)

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0