Ännu en utbildningskväll med Veronica Bache

Kvällens tema var Framförbyten & där var det Annica som var "ansvarig" för planeringen. Jag körde både Breeze (så KUL!) & Trizz & så körde Ingela Milloo. Även Annica körde Milloo & det gick oxå BRA!

Känns så himla skönt att både Breeze & Milloo kan köras av vem som helst trots att jag är med:)
DUKTIGA hundar jag har!!!!

Övningen var riktigt rolig & jösses vad Breeze är KUL att köra!!! Ja Trizz med såklart..:) Kombinationen bestod utav 8 hinder inkl. balans, däck & slalom.
Jag kunde såklart inte springa på men med Breeze var det inga problem hon gick på min handling så himla himla BRA!!! Ja Trizz oxå men ändå inte lika snabbt...Å så bara älskar jag Breeze slalom, snacka om hund som bara älskar slalom:)
Sedan körde jag Trizz när Veronica instuerade kontaktfälten på balansen & så ska jag börja "träna" om Trizz. För Trizz har ingen fart på balansen men nu känns det som om jag fått så bra med tips att om bara JAG tränar så...:)
Det gälller att få ett SUG ner till 2 på & 2 av & FORT ner ska det gå!

   

Vi hade även teori inne & som vanligt så anteckande jag en del, minnet är ju inte heller direkt på topp så utan mina anteckningar så...

Ser fram emot nästa träff, då är det bla jag som ansvarar för träningen & temat är: starter & trixiga svängar....

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0