Träff med "min" Milli

I fredags hade jag stämt träff med Christer & tjejerna för att få träffa "min" Milli:) Alltid lika KUL att få träffa "mina" valpar.....:)



Självklart hängde hela Sheltieligan med & så kameran så klart! Tyvärr hade vi inte tur med vädret...gråkallt & ruggigt...


Milli







Milli var så klart jättefin & hennes päls verkligen glänste:) Påpekade dock toffsarna i öronen men hennes "dreadlocks" skulle vara kvar ha,ha,ha...Dock var det inte lätt att fota damen men några bilder blev det iallafall....

Kanske kanske att jag får ha Milli 1 vecka i sommar när familjen åker på semester, det skulle vara himla KUL!

TACK Christer & tjejerna för att ni kom!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0