Skällande ensamma hundar, mina hundar!!!

Hmmm fick just ett samtal från grannen där hemma som sa att mina hundar SKÄLLDE?!?! Vet dock med säkerhet att det är Milloo som kan låta både via skall & ylande:( Han kan då ibland få med sig tjejerna....

Fick just höra att det var fullt av fågelljävlar utanför & jag ANTAR att det retade upp Mille så att han började skälla!
Men...självklart får mina hundar INTE skälla när jag inte är hemma....Då blir det "omplacering" av "Mille", det går inte att ha honom hemma OM han fortsätter "låta" när jag är på jobbet....

Å inte kan jag göra ngt just nu heller suck...Men grannen lovade gå upp & ge dom en "bassning", HOPPAS det funkar!

Men nu när grannen var ute & "lyssnade" om dom skällde var det TYST!!! Jippie!!!! Då antar jag att det faktiskt var dom där jävla fåglarna som satte igång det hela....

Just nu känns det som om det ALLTID är ngt som strular:( Å VARFÖR ska det just vara min Milloo?!?!



Önskar såååå att jag bodde i en stuga lååångt ute på landet & inte som nu i en "gränd" bland andra hyresgäster som kan om dom vill klaga hos hyresvärden suck....Vilken skitsöndag!!!!!


Dom skyldiga.....:(


Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Var det kanske några Gapstarar...;0)



Kram

Lotta med Lapparna

2012-03-28 @ 01:56:59
URL: http://anncha0117.wordpress.com
Postat av: Marie G

Ja det var det nog "fniss"...



Kramisar

2012-03-28 @ 14:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0