Långpromis i ett underbart väder

Eftersom att vädret var så..."underbart"...så planerade vi för en ngt längre tur. Jag kände bara att jag inte skulle fixa att gå alltför lång pga av smärta:( men hundarna bara måste få sitt & då är det bara för mig att bita ihop hårt som fan...

Tyvärr så är det ju mestadels is där vi brukar gå så det blev att ta bilen till ett annat ställe som vi tidigare inte gått på. Hela Sheltieligan hängde på även Tia. Men hon fick bäras då & då....däremellen sprang hon som en galning:) Så KUL att se hela ligan i fullt ös:)


Trizz

Rundan blev riktigt trevlig & vi gick en hel del off track GILLAS! Jobbigt för kroppen men vaddå, bit ihop! Tia hade det oftast enklast hon gick ju på skaren...
Däremot var jag inte så glad när ligan drog ut på isen:( Gulp....




Breeze & Trizz

Lyckligast var nog Prins Milloo som bara sprang & sprang:) Men full koll hade han på oss...

          

Kollade inte klockan men vi var nog ute i 1,5 timme.

Kan lova att alla hundar sussade gott när vi kom hem...efter att ha fått varsitt märgben att gnaga på.

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0