Jag har anmält mig Milloo & Trizz till agilitytävling i Nacka!

Eftersom att sista anmälningsdag är 1/4 så kände jag att det bara vara att anmäla sig på vinst eller förlust...I allra allra BÄSTA fall så kan jag köra både Milloo & Trizz i Hopp klass 1 small resp medium:)

Är sååå sugen på att åter få TÄVLA, jag är ju faktiskt en riktig tävlingsmänniska, jag bara älskar att tävla.

HOPPAS HOPPAS bara att jag KAN köra 2 lopp!!! Det skulle vara sååå himla KUL att få köra Milloo & Trizz...

Det sista som överger människan är ju HOPPET!!!

Men just nu så är jag sååå sugen på att börja köra lydnad igen!!! Känner dock att Breeze ja hon får nog bara vara, jag kanske sätter igång med Trizz...Har kört lite sitt, ligg & stå med henne & jösse HON kan bli bra, bara jag sätter igång & tränar henne...Då kan hon bli "farlig":)

Men först måste jag bestämma vilken hund jag ska ta med mig på lägret 28/4-1/5, då är det SÖK som står på schemat, ska bli himla KUL!
Lägret arrangeras av Svenska Hundklubben, Västra Sörmland Närke & så ska jag bo hos mina vänner Sven & Marie i Läppe:)

Men veckan efter påsk så ska Milloo gå agilitykurs med Ingrid för Camilla Brundin:) Ska bli KUL att bara få titta på hmmm njaa det hade såklart varit ROLIGARE att själv kunna köra...men det fixar jag inte:( så därför fick Ingrid ta min plats....Men jag ska vara med & filma, bättre än ingenting... 
Självklart ska det även bli kul att få se Camilla "live"...alltid nyttigt att se olika typer av instruktörer...

Men allra BÄST & ROLIGASt är att Svenska Hundklubben har bokat Veronica Bache som utbildare för oss instruktörer:) Så jag är nu anmäld till den utbildningen som går nu ivår, tjhooo!!!! Veronica är min absolut favvo:) Har ju gått för henne förrut med Trizz & det var så himla BRA!!! Hade ju även förmånen att få vara "tittare" när Birgitta gick handlingskurs för henne i kungsör....


Veronica när jag gick kurs för henne i Vingåker 2011

TIPS! Söker du en BRA & otroligt DUKTIG instruktör??? Gå kurs för Veronica Bache!!!! Länk till hennnes hemsida finns bland mina länkar

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Ullis med Chanel

Hej Marie!



Jag ska också gå sök-kursen! Fasen vad skoj! Men har inte bestämt vilken av hundarna jag ska gå med...



Vad roligt att gå kurs för Veronica! Blir lite avundsjuk, hon är så grymt duktig o trevlig :) Hade lätt kunna träna för henne varje vecka!



Ha det bra, vi ses väl om en månad då :)



Kram Ullis med Chanel

2012-03-31 @ 20:37:22
Postat av: Marie G

Hej Ullis, KUL att du kikade in & åter ett JÄTTEGRATTIS till grymt bra lopp & plockade SM pinnar!!!

Vad roligt att åter få gå samma kurs nu i sök & ja, jag har samma dilemma vet inte heller vilken hund jag ska ta. Men det lutar åt Breeze.....

Håller med om att Veronica är BRA & det ska bli

spännande att gå en "instruktörsutbildning" för henne:)

Syns på söket & Lycka till på kommnade agilitytävlingar!!

Kramisar

2012-04-02 @ 04:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0