Ingrid & Milloo ska gå kurs för Camilla Brundin i april

Tyvärr så måste jag med sorg lämna ifrån mig min & Trizz plats på dom 2 dagarna som jag var anmäld att köra agility för Camilla Brundin...Hade så klart HOPPAS på att kunna köra dessa 2 halvdagar men det skit sig grundligt:(

Men GLÄDJANDE nog så har Ingrid tackat JA till att köra min Milloo i mitt & Trizz ställe:)


Ingrid & Milloo sommaren 2011

Himla KUL att Milloo får vara med & köra men desto tristare att Trizz inte får köra:(

Mitt hopp står nu till att jag kan vara med & filma dom i allafall....men å andra sidan kommer ju jag att bli grymt sugen & då så himla besviken att jag inte kan köra själv...

Nä jag får nog attan satsa på lydnad & Rallylydnad i stället....men satan agility är ju sååå mycket roligare!!!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0