I stugan på landet

Äntligen så är jag & Sheltieligan i Stugan på landet, sååå skönt:) Visst det var "bara" 13.1 grader när jag kom ut men nu står gasolbrännaren på. Sedan när värmen stigit så tänder jag massor av värmeljus....Mysigt...:)



Nu ska jag & mina hundar "bara" vara & är det OK väder i morgon blir det promis om inte så ja då slappar vi..Tomten är ju stor som dom kan vara på. Självklart blir det ett märgben var, precis som varje lördag:) På söndag åker vi till den allra BÄSTA hundbutiken Tumba Hund & Katt i Solbo Center, i Tumba tillsammans med Lena från kennel Honeybrook. Kan lova att ett besök i den butiken gör dig INTE besviken, där finns ALLT & lite till:) Funderar på att skaffa en klövjeväska till Milloo...& kanske till Trizz OM det finns så små?!?

Källa:http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1056008

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0