Fotat mina nybadade & borstade hundar...

Eller rättare sagt FÖRSÖKT att fota mina rena & fina hundar...Breeze lyckades jag väl ganska bra med men Trizz...nix tror inte ett foto duger att sätta ut här på bloggen:( Antingen tittar hon åt höger eller vänster eller så drar hon öronen i ngn konstig vinkel som ser bedrövlig ut på foto...Ja Trizz vill inte bli fotad suck...Fick kanske ett eller två foton på Milloo, men dom får vällan duga.
Får nog försöka i kväll igen, det vore ju sååå KUL att ha foton på RENA hundar!!!

Har ju ett gäng foton som snart kommer ut på headern men på dom fotona är dom SKITIGA eftersom att dom är tagna efter våran långpromis förra helgen...

På´t igen så att säga...:)

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Sv. Ja att bara få bort "lejonmanen" gjorde stor skillnad på Krita, nu ska jag bara fixa resten på henne. Ja jag vet inte vad det är med Nova, måste nog ringa veterinären i morgon, hon kräktes nu på morgonen igen och har ingen vidare aptit.

2012-03-25 @ 14:33:30
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Carina, Du borde sätta före & efter bilderna bredvid varandra:)

Hmm det låter verkligen inge bra med Nova:( Hoppas du får reda på vad det kan vara....

2012-03-25 @ 14:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0