Breeze är på G att löpa...

Tror jag, hon visar precis ALLA tecken på att det är på G...men inget händer. Hon skvätter överallt & det luktas på allt...Så nu HOPPAS jag att hon snart sätter igång.
För annars börjar jag så klart oroa mig som vanligt....

Är lika nojjig med Trizz men med henne ororar jag mig för att hon ska få livmoderinlammation:( En riktig mardröm OM det skulle ske...Så Trizz får stå ut med att bli kollad, luktad & tempad...

Å nu ÄNTLIGEN efter flera långa månader är min prins Milloo hemma igen!!! Känns så himla himla SKÖNT! Lovade dock mamma att han skulle få komma tillbaka till dom så fort Breeze börjat löpa....


Min Milloo som valp:)

Efter jobbet i dag blir det promis med HELA min härliga Sheltieliga + Gunnar & hans Mitcha:) Det var alldeles för länge sedan vi fick till en promis...

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0