Äntligen har fästingmedlet kommit på Milloo...

I morse efter morgonpromisen så kröp det ca 10 talet små svart äckliga fästingar på Mille:( Han måste ha gått rakt i ett "fästingbo".....Så DÅ var det bara att ta fram pipetterna & droppa på fästingmedlet på honom. Tjejerna väntar jag med tills jag kommer hem...Breeze blev ju kanondålig förra året av Scaliborhalsbandet så henne vill jag har koll på. Trots att jag bytt medel...

Har oxå sedan ca 1 vecka stängt av med kompostgaller så att dom inte kommer in i sovrummet när jag inte är hemma. Vill inte att dom smyger upp i sängen, vilket jag vet att dom gör när jag är borta suck....

Tvi det räcker att jag skriver om fästingar för att det ska börja krypa på kroppen:(

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0