Promis runt Malmsjön 24 juni 2012

Åkte in till "stan" med Breeze, Milloo & Trizz för att traska runt Malmsjön:) Var ju liiiite osäker på vilket väder vi skulle få men vi hade TUR!!!
Roligt att vi ändå blev ett gäng, jag med min Sheltieligaa, Gunnar med Mitscha, Irja & Tomas med Erling, Kristina & Kent med Atos & Jack:)
  

Det var väldigt lättgånget runt sjön, men här & där var det små bäckar man skulle över....Å andra sidan behövde man inte ta med sig ngt vatten till hundarna, dom drack ur sjön eftersom att vi gick utmed den nästan hela tiden...Håller med dom andra att det var en riktigt TOPPENRUNDA!
  

Kände dock att det var lite väl mkt folk, nåja....utmed vilket gjorde att jag fick koppla upp mina hundar titt som tätt...Man vill ju föregå med GOTT exempel:)
Efter mer än halva rundan var det dax för fika:)
  
 
Men...nu började jag plocka fästingar på mina hundar:( Bara under fikat plockade jag 10 krypande odjur..:( Håll i er!!! men jag plockade totalt 48 fästingar på mina hundar under & strax efter rundan!!! Fy bövelen!!!
 
Min Bästa Trizz:)
 
Å här är Kristinas Jack:)
  
 
 
 
Efter 1 timme & 57 minuter, 6,7 km & 7.0085 steg var vi tillbaka vid bilarna igen:)
 
Vi planerar att göra om den här rundan, HOPPAS vi blir MÅNGA då:)
 
Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Kristina Med labbarna

Vilka fina bilder från våran tur du hade tagit. Bilderna på jack var suveräna snor en kopia till mig.

2012-06-26 @ 22:37:04
Postat av: Marie G

Tackar:) Ja "sno" på du ha,ha,ha....

2012-06-26 @ 22:49:41
Postat av: Lotta

DÅ kommer vi med....nu är det flyttat och klart. Nu SKA det väl bli lite lugnare....hoppas.

Kram
Lotta med Lapparna

Svar: Det HOPPAS jag:)Skönt att allt med flytten nu är över både för dig & din pappa...

Ha det såå skönt!
Kramisar
Marie

2012-06-30 @ 09:25:34
URL: http://anncha0117.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0